Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 00:57 - Приятелски поздрав
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 42415 Коментари: 59 Гласове:
45

Последна промяна: 30.07.2012 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Има хора, общуването с които, дори само виртуално,
ги прави близки на сърцето ти.....................................
Има хора...................тук в блога и извън него............
За мен те са много, както се оказа..............................




Здравейте, приятели !!!!

Все по-рядко се отбивам тук, 
макар че желание не ми липсва.
ЛИПСВАТЕ МИ!
Прииска ми се да ви поздравя с думи и песен!

И ДА ВИ ПОЖЕЛАЯ 
ЗДРАВЕ И КЪСМЕТ!!!

image

Много са нещата, които имам да Ви кажа!
За всички тях време ще намеря по-късно,
а сега казвам просто
:

БЛАГОДАРЯ!!!!!

image

Благодаря на всички Вас, които неизменно се отбивате при мен,
дори и когато мен ме няма:


Последни 20 гласували: 18:37 - erato7
18:20 -
katan
14:35 -
jwk
14:22 -
zebb
10:34 -
yotovava
10:10 -
hristo27
24.10 23:51 -
rrafi
24.10 22:18 -
hatanasov
24.10 19:15 -
ivesa
24.10 17:10 -
yotovava
24.10 15:11 -
makont
24.10 14:09 -
katan
24.10 08:48 -
slavimirgenchev1953
24.10 05:24 -
veninski
24.10 03:59 -
jwk
24.10 00:33 -
gerganasp
24.10 00:13 -
arwen5
23.10 23:47 -
thefaceoftheshadow
23.10 22:34 -
yotovava
23.10 22:08 -
hatanasov
  Не всички е регистрирал брояча днес и вчера. 

Затова моят поздрав освен за тях,
е и за много други мои приятели тук:

Поздрав за
stela 50 и  ivankalilova, в чиито блогове
винаги поспирвам с усмивка и очакване за нещо хубаво.

Поздрав и за
bven, при която винаги намирам нещо
 интересно и все се укорявам, че пак не ми остана време
да прочета и нещо от нещата назад,
както съм си планирала отдавна.

Поздрав и за  нашата феичка, както и за megg,
там все има нещо красиво, което докосва душата, но за съжаление напоследък и при тях не съм се отбивала. 

Ели, мила, няма как да те пропусна, твоето място е сред виртуалните ми приятели, откакто душите ни тук се намериха. 

Поздрав за
compassionharvi  и  hel, които напоследък
май нещо са се умълчали, но зная, че винаги са готови
да ми протегнат приятелска ръка.

Mrazekoff, приятелю, ти винаги ме удивляваш с любовта си
към красивото и с умението да го представиш и на другите.
 Този поздрав е и за теб.  

Нека се чувстват специално поздравени 
slavei  и divna8,
за вълшебството, което създават с думите си.

За теб, приятелю
comfy поздрав заради
милите ти думи !

За теб, 
Ел
с усмивка и благодарност:  за думите, за разбирането, за топлотата и........семенцата, но най - вече за този ценен дар:
приятелството ти!

image

И за теб, приятелю
chergligan ! Твоите думи и песните,
които избираше за мен в труден момент,
определено направиха дните ми по-леки.

Алекс, няма как да не благодаря на теб и на inel379
за топлината и обичта, която блика от думите Ви;
на
ivanna4ev  и demidin за прекрасните клипове,
с които душата ми релаксира; на  
iliadakalin8  и monna
за красотата, с която се изпълват сетивата ми
при гостуването при тях.

Поздрави и за
vostroto, tota
 и  
konstant 7
- за приятелското отношение!

На
zvezdichka специални благодарности
за частичките красота и любов към българското,
които винаги намирам,
отбивайки се в блога и.


Нека тази песен бъде поздрав и за:

 
rrafi , razkazvachka и pisatelkata, за
tomich и valben, за zaw12929 и kasnaprolet9999,
за 
creatura, drd, dobraduma, demar , gabar4eto , karambol5 , ivana59 , kometapg , lion1234 , lotos16 , mamas , miaa , candysays, keitr , mileidi46, alexooo , sparotok, malchaniaotnadejda7 , galinabg , romanov, malkiatprintz, amenda, mmagy , bizcocho, diamant1965 , avangardi , aidasv , chara , alhimik1 , ognena71, batogo , bapha,
mt46, magicktarot,  wonder, kleopatrasv, kundalini, henzelski, diso, kaprizna, zarumitu.

Всеки от Вас с нещо е обогатил миг от някой мой ден.

image

Благодаря на Рени и Лили, които вече
не пишат тук, но с думите си са си извоювали
свое местенце в сърцето ми.


/ http://vbox7.com/play:9c7dfe04 /


БЛАГОДАРЯ ВИ!

Толкова се надявам да не съм пропуснала някой от хората тук,
които в един или друг момент станаха близки на душата ми.
Но сигурно все някой съм пропуснала, 
а други вече не са в блога....... но ако е така,
нека се чувстват поздравени
със следващата песен.

Тя е и за всички онези, които ще се отбият тук
и няма да видят имената си.


/
http://vbox7.com/play:5aa866da /

НАКРАЯ ИСКАМ ДА СПОМЕНА 
ОЩЕ ДВАМА ПРИЯТЕЛИ, КОИТО МАКАР И НЕПИШЕЩИ ТУК В БЛОГА,
ВИНАГИ ЧЕТАТ С ИНТЕРЕС
МОИТЕ НЕЩА, ПОДКРЕПЯТ МЕ;
ОБОДРЯВАТ МЕ, КОГАТО УСЕЩАТ,
ЧЕ СЪМ СПРЯЛА ПО ПЪТЯ,
СПОДЕЛЯТ С МЕН ХУБАВИТЕ 
И НЕ ТОЛКОВА ХУБАВИТЕ МОМЕНТИ
 В ДЕЛНИЦИТЕ МИ.

БЛАГОДАРЯ ВИ, СИСЕ И ДАНЧО!!!

ВАШЕТО ПРИЯТЕЛСТВО Е МНОГО ВАЖНО ЗА МЕН!

Поздрав и за всички мои колеги,
които се отбиват във виртуалното ми местенце!

image

И ДНЕС ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ ИМАМ
ДО МЕН ПРИЯТЕЛСКА РЪКА,
КОЯТО В ТРУДНОСТИ ПОМАГА
И МЕ ПРЕДПАЗВА ОТ БЕДА.
/из "Приятелство" - Б. Котев /

image

 Благодаря на всички Вас за интереса,
за времето и вниманието,
което ми отделяте,
за приятелското отношение
и милите думи.

За мен е много важно нашето виртуално  приятелство!

Ще завърша с думите на Стивън Кинг:

"Може би изобщо не съществуват добри и лоши приятели......може би просто има приятели, хора, които се застъпват за теб, когато страдаш и ти помагат да не си толкова самотен. Може би заради тях винаги си струва да се бориш, да се надяваш, да живееш....Има само хора, с които желаеш да бъдеш, не можеш да не бъдеш; хора, които изграждат дома си в сърцето ти......"








Гласувай:
45


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - от Силвия
27.10.2011 02:10
Ивче,толкова си мила и внимателна...Много съм щастлива,че те срещнах и си част от живота ми.Ти наистина си благословена от господ с добрина,отзивчивост и вярност към хората в сърцето ти.Поклон!
цитирай
2. ognena71 - Благодаря за поздрава мила, много е ...
27.10.2011 02:21
Благодаря за поздрава мила, много е топло тук при теб. Радваш много с твоите блогове, щастлива съм , че си сред моите приятели! Желая ти красива вечер, с много хубаво настроение!
цитирай
3. comfy - Добро утро, приятелко! :)
27.10.2011 07:24
Усмихни се на първите слънчеви лъчи, които стоплят лицето ти!! :)

Отличен ден ти пожелавам!! ***

к.к.
цитирай
4. vostroto - Приятелко, благодаря ти!:)
27.10.2011 08:46
Поздравявам те и аз! Бъди жива и здрава, да са живи и здрави приятелите ни!
цитирай
5. hristo27 - Благодаря!
27.10.2011 09:26
Да ти е хубав деня!
цитирай
6. stela50 - Невероятен постинг , Ива ... Само човек с богато
27.10.2011 10:51
сърце , изпълнено с красиви и силни чувства , намерило място за
много приятели и даряващо обич и добрина , може да сътвори такъв
прекрасен постинг , вълнуващ и докосващ ... твърде човешки ...
Да напише толкова сърдечни и искрени слова за приятелството .
Благодаря ти , скъпа приятелко ! Хубаво е ,че те има , щастлива съм
да те нарека моя приятелка .
С обич - Таня .
цитирай
7. chergligan - Благодаря ти, Ива!
27.10.2011 12:48
Хубаво ми е, че съм приятел на такъв човек като теб.
Бъди жива и здрава! И щастлива!
цитирай
8. feq - Иве, ти си страхотна...
27.10.2011 13:49
Изпревари дори денят на благодарността, но и той наближава...
Колко много хора си опознала и обикнала!
Ти имаш красива душа!
АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ за това!
:*
фея
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ива!:)
27.10.2011 14:28
Прекрасен постинг! Прегръдка и приятелски поздрав от сърце!:) Здраве и щастие за теб! Вдъхновена есен!:)
цитирай
10. mt46 - Благодаря, Ива!
27.10.2011 17:23
Пожелавам ти повече радост и светлина!
цитирай
11. diso - Всичко най-най-най-...
27.10.2011 18:18
Всичко най-най-най-...
цитирай
12. megg - Ива, благодаря ти!
27.10.2011 19:52
Така топлят думите ти - за всекиго си отделила местенце в душата. Знам, че съм ти казвала, но - нека пак: Обичам да идвам в твоята бяла къщичка!
Хубави и слънчеви , с много приятели да са пътищата ти! :))
цитирай
13. tota - Толкова много благодаря, Иве!!
27.10.2011 20:18
Само то говори за теб и за твоята душа! Бъди щастлива и бъди себе си! Попрището на което си изисква именно хора като теб - човеци!!
Благодаря за поздравите!
Хубава вечер, Ива !
цитирай
14. bven - Привет, Иве!:)
27.10.2011 20:43
Всички имаме проблеми с времето, но това не е беда - важното е да знаем, че другият мисли за нас, публикува нещо хубаво за нас, че мислите му са винаги с нас!
Бъди здрава, щастлива и помни, че винаги се срещаме някъде!:)))
цитирай
15. priqtel12 - Здравейте, приятели!
27.10.2011 21:01
Измъчи ме създаването на този постинг, не защото не знаех какво исках да Ви кажа, а техничеки, заради проблеми с редактирането и др. опции в блога, които не реагираха според очакванията ми. Затова и се забавих с неговото постване, но не се отказах, защото наистина исках да благодаря на всички Вас за усещането, което ми давате: че сме част от една общност и знаем, че има хора тук, за които се вълнуваме; които ни липсват, когато дълго няма нищо написано от тях; защото живеем с проблемите на другите, макар и непознати в реалността, но познати във виртуалното постранство НАШИ ПРИЯТЕЛИ.
БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ СЪС ЗДРАВЕ И ЖИВОТ всички Вие, които ще поспрете и прочетете думите ми и продължавайте да носите в себе си искриците, които ни правят ХОРА!!!!

Радвам се, че го направих и Ви благодаря отново, за чудесните коментари , за съпричастността и близостта!

Ива
цитирай
16. priqtel12 - Аз също се радвам, че съдбата ни срещна, макар и само виртуално засега.
27.10.2011 21:38
анонимен написа:
Ивче,толкова си мила и внимателна...Много съм щастлива,че те срещнах и си част от живота ми.Ти наистина си благословена от господ с добрина,отзивчивост и вярност към хората в сърцето ти.Поклон!


Прегръдки от мен!
цитирай
17. priqtel12 - Твоите думи също ме стоплиха.
27.10.2011 21:40
ognena71 написа:
Благодаря за поздрава мила, много е топло тук при теб. Радваш много с твоите блогове, щастлива съм , че си сред моите приятели! Желая ти красива вечер, с много хубаво настроение!


Благодаря!
цитирай
18. priqtel12 - Хубаво е, че си тук!Поздрави, приятелю!
27.10.2011 21:41
comfy написа:
Усмихни се на първите слънчеви лъчи, които стоплят лицето ти!! :)

Отличен ден ти пожелавам!! ***

к.к.

цитирай
19. priqtel12 - Благодаря ти! Много усмивки за теб!
27.10.2011 21:42
vostroto написа:
Поздравявам те и аз! Бъди жива и здрава, да са живи и здрави приятелите ни!

цитирай
20. priqtel12 - Хубави дни и за теб!
27.10.2011 21:43
hristo27 написа:
Да ти е хубав деня!

цитирай
21. priqtel12 - Здравей, Таня!
27.10.2011 21:44
stela50 написа:
сърце , изпълнено с красиви и силни чувства , намерило място за
много приятели и даряващо обич и добрина , може да сътвори такъв
прекрасен постинг , вълнуващ и докосващ ... твърде човешки ...
Да напише толкова сърдечни и искрени слова за приятелството .
Благодаря ти , скъпа приятелко ! Хубаво е ,че те има , щастлива съм
да те нарека моя приятелка .
С обич - Таня .


Само човек с топло сърце може да усети това.
Благодаря ти: за всичко!
Прегръдки от мен!
цитирай
22. priqtel12 - Коста, взаимно е. Поздрави, приятелю!
27.10.2011 21:47
chergligan написа:
Хубаво ми е, че съм приятел на такъв човек като теб.
Бъди жива и здрава! И щастлива!

цитирай
23. priqtel12 - Юлия, от твоите уста това си е голяма похвала. Благодаря ти!
27.10.2011 21:48
feq написа:
Изпревари дори денят на благодарността, но и той наближава...
Колко много хора си опознала и обикнала!
Ти имаш красива душа!
АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ за това!
:*
фея

цитирай
24. priqtel12 - Да ти се връща!!! Прегръдки!
27.10.2011 21:49
malchaniaotnadejda7 написа:
Прекрасен постинг! Прегръдка и приятелски поздрав от сърце!:) Здраве и щастие за теб! Вдъхновена есен!:)

цитирай
25. priqtel12 - Здравей, Марине!!!!
27.10.2011 21:50
mt46 написа:
Пожелавам ти повече радост и светлина!


Дай Боже!
цитирай
26. priqtel12 - Благодаря ти!
27.10.2011 21:51
diso написа:
Всичко най-най-най-...

цитирай
27. priqtel12 - Взаимно е, нали знаеш.....Чудесно пожелание, нека се сбъдва и за мен и за теб!
27.10.2011 21:53
megg написа:
Така топлят думите ти - за всекиго си отделила местенце в душата. Знам, че съм ти казвала, но - нека пак: Обичам да идвам в твоята бяла къщичка!
Хубави и слънчеви , с много приятели да са пътищата ти! :))

цитирай
28. priqtel12 - И аз също- за загрижеността ти и милите ти думи! Поздрави!
27.10.2011 21:54
tota написа:
Само то говори за теб и за твоята душа! Бъди щастлива и бъди себе си! Попрището на което си изисква именно хора като теб - човеци!!
Благодаря за поздравите!
Хубава вечер, Ива !

цитирай
29. priqtel12 - Дааа....сигурна съм в това - душите се намират и през разстоянията!
27.10.2011 21:56
bven написа:
Всички имаме проблеми с времето, но това не е беда - важното е да знаем, че другият мисли за нас, публикува нещо хубаво за нас, че мислите му са винаги с нас!
Бъди здрава, щастлива и помни, че винаги се срещаме някъде!:)))


Прегръдки!
цитирай
30. kleopatrasv - „Най-хубавото се вижда само със ...
27.10.2011 22:09
„Най-хубавото се вижда само със сърцето. Най-същественото е невидимо за очите.“ Пожелавам ти да видиш най-красивите неща от живота и да останеш възхитена един ден от бъдещето си! Не забравяй, приятелко-Всички приятели слушат, това което казваш, но най-добрите приятели чуват и това, което не споделяш!
цитирай
31. priqtel12 - Много се надявам
27.10.2011 22:11
да се сбъднат твоите хубави пожелания!
цитирай
32. creatura - "Това е най-хубавото нещо - да ...
27.10.2011 23:42
"Това е най-хубавото нещо - да се смееш с някого, защото едни и същи неща са смешни и за двамата."Глория Вандербилт
цитирай
33. inel379 - Благодаря ти за приятелския поздрав!
28.10.2011 05:20
Намерила си топла дума за всеки!
Продължавай да бъдеш себе си, мила
и нека вдъхновението ти дава сила!!
Много хубави дни с приятели ти желая!
цитирай
34. priqtel12 - Хубаво е да си с някого на една и съща честота: приятелската.
28.10.2011 08:38
creatura написа:
"Това е най-хубавото нещо - да се смееш с някого, защото едни и същи неща са смешни и за двамата."Глория Вандербилт


Поздрави!
цитирай
35. priqtel12 - БЛАГОДАРЯ ТИ! Да ти се връща пожеланието с пълна сила!
28.10.2011 08:39
inel379 написа:
Намерила си топла дума за всеки!
Продължавай да бъдеш себе си, мила
и нека вдъхновението ти дава сила!!
Много хубави дни с приятели ти желая!

цитирай
36. cinderellathespy - Хей, Иве!:-)
28.10.2011 11:43
Поздрави от мен!
Все така да ни зареждаш позитивно!:-)
Винаги като намина тук колкото и да ми е сериозно и напрегнато се разтоварвам и усмихвам!:-)
Поздравявам те с ...част от едно мое стихо....по повод на благодарностите за виртуалните приятели :

...
А времето е шепа вятър,
един безкраен, странен театър,
родени сме си ний сами
и до смъртта ще ни боли....

Затуй прегръщаме Мига
и в лятото и във снега,
една приятелска усмивка
е най-добрата ни завивка!

Хайде, бягам, но ти оставям една приятелска гооооляма прегръдка!:-)
цитирай
37. priqtel12 - Ей, Елиииии, много ти благодаря :)))!
28.10.2011 14:11
За стихото и милите думи, но още повече за приятелството.......и прегръдката!

Изпращам ти една и от мен!!!!
Поздравииииии.....и усмивкиии!!!!
цитирай
38. kometapg - Много е хубаво при теб! Благодаря ти ...
29.10.2011 02:21
Много е хубаво при теб! Благодаря ти за позитивното, което носиш у себе си! Пожелавам ти обич, хубави емоции и още много приятели! :)
цитирай
39. sparotok - :)
29.10.2011 20:03
Поздрав и за тебе:)

http://www.youtube.com/watch?v=uMRGr3rXCYs
цитирай
40. priqtel12 - БЛАГОДАРЯ за пожеланията. И при теб е хубаво!
29.10.2011 21:03
kometapg написа:
Много е хубаво при теб! Благодаря ти за позитивното, което носиш у себе си! Пожелавам ти обич, хубави емоции и още много приятели! :)

цитирай
41. priqtel12 - Благодаря ти, Павел!
29.10.2011 21:09
sparotok написа:
Поздрав и за тебе:)

http://www.youtube.com/watch?v=uMRGr3rXCYs


Поздрав и за теб и пожелание за хубав утрешен ден!
http://www.youtube.com/watch?v=S3zxwohDGBc&feature=related
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Благодаря за поздрава, много ща...
29.10.2011 23:23
Благодаря за поздрава, много щастие ти желая, а сега мисли...:))))
цитирай
43. priqtel12 - Даааа....мисля.....,
29.10.2011 23:45
Благодаря, че се отби!
цитирай
44. erato7 - "Един приятел струва повече, ...
30.10.2011 08:49
"Един приятел струва повече, отколкото богатството на целия свят" - е казал Великият Петър Дънов!
Радвай се, миличка!
цитирай
45. konstant7 - Благодаря ,
30.10.2011 23:25
Горд съм , че мога да се нарека твой приятел !
Желая ти вдъхновение и много усмивки !

Поздрави !!!
цитирай
46. priqtel12 - Да бъдат благословени приятелите ни!
30.10.2011 23:29
erato7 написа:
"Един приятел струва повече, отколкото богатството на целия свят" - е казал Великият Петър Дънов!
Радвай се, миличка!

цитирай
47. priqtel12 - Стопли ме......благодаря.
30.10.2011 23:30
konstant7 написа:
Горд съм , че мога да се нарека твой приятел !
Желая ти вдъхновение и много усмивки !

Поздрави !!!

цитирай
48. drd - Виртуално приятелство!
31.10.2011 09:40
Само човек,който не се е докосвал до магията на виртуалното приятелство не би разбрал твоите искрени и сърдечни думи...Наскоро разговарях с един,човек,който вече не пише в блог.бг но сподели,че приятелствата,които са се създали по време на престоя му тук са оставили траен оптечатък в живота му,а някои продължават и до днес - акцентира в/у твоя ник - priqtel12 - за отзивчивоста,помоща и топлината,които си му дала...Това споделяне е моят подарък за теб,който ти предавам като "куриер"... (*_*)
Желая ти още много приятни мигове с ПРИЯТЕЛИТЕ от виртуалното пространство и нека времето,което не ти достига за ТУК да е за сметка на времето прекарано с тях в РЕАЛНОСТА...:)))
http://ligo98.narod.ru/drug.html
цитирай
49. hope17 - Думите, когато са изпълнени
31.10.2011 14:49
със смисъл и казани с желание - остават и след човека, нали знаеш, Иве! Това, че не казваме на някой всеки ден по нещо не означава, че сме забравили всичко казано. А и мисля, че в това пространство поне нещо се усеща - дали някой ти пише просто така, или пише истински мислещ за теб. Всичко в света се определя отвътре, със сърцето. Разума по-често е само слуга. Господар на всички наши пътища, мисли и чувства, впечатления и желания е - СЪРЦЕТО. То ни води, то единствено знае правилните пътища и посоки, то не греши! Бъди жива и здрава, моля се да имаш най-хубавите моменти на земята, защото в тях се съдържа сила достатъчна, за да издържим всичко останало! Прегръдки от мен с благодарност за уважението :)))))
цитирай
50. makont - Поздрав и от мен,
31.10.2011 15:28
умееш да сгрееш душата, благодаря! Хубава и усмихната седмица!
цитирай
51. priqtel12 - Благодаря ти, Доби!
31.10.2011 19:08
drd написа:
Само човек,който не се е докосвал до магията на виртуалното приятелство не би разбрал твоите искрени и сърдечни думи...Наскоро разговарях с един,човек,който вече не пише в блог.бг но сподели,че приятелствата,които са се създали по време на престоя му тук са оставили траен оптечатък в живота му,а някои продължават и до днес - акцентира в/у твоя ник - priqtel12 - за отзивчивоста,помоща и топлината,които си му дала...Това споделяне е моят подарък за теб,който ти предавам като "куриер"... (*_*)
Желая ти още много приятни мигове с ПРИЯТЕЛИТЕ от виртуалното пространство и нека времето,което не ти достига за ТУК да е за сметка на времето прекарано с тях в РЕАЛНОСТА...:)))
http://ligo98.narod.ru/drug.html


Прочетох твоите думи с искрена радост....поздрави на куриера, че ме усмихна.
Права си, прав е и човекът, когото цитираш- виртуалните приятелства оставят траен отпечатък в живота ни, поне в моя......., а дай Боже да прерастнат в реални - тогава се чувстваш вече като човек, който сякаш преживява отново приятните моменти, а срещата на сродните души е такова удоволствие.
Благодаря ти, че се отби и коментира.
Хубава вечер!
цитирай
52. priqtel12 - Рени, хубаво е , че се отби в моето виртуално местенце.
31.10.2011 19:15
hope17 написа:
със смисъл и казани с желание - остават и след човека, нали знаеш, Иве! Това, че не казваме на някой всеки ден по нещо не означава, че сме забравили всичко казано. А и мисля, че в това пространство поне нещо се усеща - дали някой ти пише просто така, или пише истински мислещ за теб. Всичко в света се определя отвътре, със сърцето. Разума по-често е само слуга. Господар на всички наши пътища, мисли и чувства, впечатления и желания е - СЪРЦЕТО. То ни води, то единствено знае правилните пътища и посоки, то не греши! Бъди жива и здрава, моля се да имаш най-хубавите моменти на земята, защото в тях се съдържа сила достатъчна, за да издържим всичко останало! Прегръдки от мен с благодарност за уважението :)))))


Съгласна съм с всичко написано, ти винаги умееш да подбереш най - подходящите думи, за да изразиш най-точно това, което е нужно. Благодаря ти за пожеланията, за приятелството и подкрепата, която си ми оказвала в трудни моменти!
Хубава вечер и прегръдки от мен!
цитирай
53. priqtel12 - Мая, добре си ми дошла.
31.10.2011 19:16
makont написа:
умееш да сгрееш душата, благодаря! Хубава и усмихната седмица!


На теб БЛАГОДАРЯ за усмивките и настроението, които винаги ме чакат при теб!
цитирай
54. mamas - Благодаря, че си се сетила и за мен :)
01.11.2011 17:33
Рядко влизам и аз вече в блога, едва успявам по веднъж на месец. Чета понякога тук-там, но нямам време за коментари...
цитирай
55. priqtel12 - Няма как да не те спомена,
01.11.2011 19:11
толкова много неща са ме вълнували при теб.......
Хубава вечер!
цитирай
56. eliana - *
01.11.2011 23:56
Затварям очи , повиквам те в мислите си,благодаря ти, прегръщам те -
изпратих ти обич - усети ли:)
И пази цветето - на слънчева светлина ... листата му блестят - фосфорно-
цветовете са дребни ,изящни - ако вече цъфти : това е моят цвят :)
Цяло чудо е,нали!
п.с. - не е капризно ,винаги може да те радва,с една дума - нека те радва :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=-ENtEVh-1yE&list=FLkSdA7h8oGPP6cyX5hGE9cQ&index=96&feature=plpp_video
цитирай
57. priqtel12 - Eх, Ел, усетих те...
02.11.2011 00:03
Посегнах да угася компютъра, а включих блога.....
Благодаря ти за всички тези емоции, с които ми е топло и хубаво, и ти се усмихвам, макар че ти си далеч.......А това е и моят цвят, знаеш ли..... - такъв хубав оттенък на лилавото.
Даааа....цяло чудо е......
Отивам да си чуя музикалния поздрав, а на теб : лека нощ-топла, ласкава, изпълнена с хубави сънища.
Прегръдкиииии!
цитирай
58. priqtel12 - А песента е разкошна......
02.11.2011 00:23
БЛАГОДАРЯ!
http://www.youtube.com/watch?v=0dmwE9yA2ug&feature=related
цитирай
59. ivankalilova - БЛАГОДАРЯ, ПРИЯТЕЛКО МИЛА!
03.11.2011 18:34
Щастлива съм , че съм сред твоите приятели и сърдечно ти благодаря!
Сродните души....те просто се откриват ....
В твоя блог се чувствам прекрасно , винаги намираш топла дума за всеки ...
Благодаря,че те има!
Поздравявам те с този стих !
С приятели човекът е богат,
Щастлив е до приятелското рамо,
Приятелят е нужен в тоя свят
Да седне той до твоето коляно.

Да те нахрани,ако ти си гладен,
Ако е гладен-ти го нахрани.
Ако се чувстваш беден,изоставен,
Той с блага дума ще те утеши.

Боли ли те-приятел те лекува,
Ти го лекувай,ако той е болен.
Не го оставяй сам да боледува-
Щастлив бъди,ако е той доволен.

Приятелят не се избира по лицето,
Приятелят, по-верен е от брат
Той се усеща и познава от сърцето.
С приятели човекът е богат!

Evropa1 - Нели
Хубава вечер! Прегръдки с обич!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3804155
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930