Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 07:28 - ТВОЯТА ПЕСЕН, МАМО .......И СПОМЕН..... С ДЪХ НА РОСА И ЦВЯТ НА СЪЛЗА........
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16682 Коментари: 40 Гласове:
38

Последна промяна: 13.05.2012 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всеки ден ти пиша мамо ,
писмата ми  пристигат ли до  теб?
Пролет е вече , с аромат на синчец,
нежно подухва пролетен вятър...
наоколо....всичко е с цвят на сълза ,
а в далечината долавям песен една, 
онази песен, която ти пееше
подпряна на кайсията в двора.
Трепва сърцето, душата боли...
Чакам те, мамо, тук при мен поседни.
Отговор няма.Ситен дъжд ромоли.
Вратата заключена, не помръдва дори,
 лехата с цветята, ме поглежда ....с тъга...
 И тази пролет ще изглежда така........
грозна, неокопана, тъжна.....
Боже , колко боли,
притискам сърцето-тука си ти
Тук ще те нося до сетния час,
с теб ще говоря, ще разказвам....
за моите тъжни и радостни дни.
Няма те мамо , още боли.....
а аз все ти говоря, чуваш нали,
Зная, че чуваш и аз затова ....
тихичко мамо,шептя ли , шептя
Бдиш над мен , мамо, пазиш ме , знам
 дано си на по-добро място  там .
Не, не сълзи ......вече силно вали......
С мъка  преглъщам горчиви сълзи
и припявам онази песен.....сама.....
 заедно с тишината .....ДОКОГА????????


image






Гласувай:
38



1. sparotok - !
28.03.2012 07:59
Трогващо послание, колко сме крехки само...
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Ваня!
28.03.2012 08:40
Навярно добрите писма пристигат...
Светъл ден!
цитирай
3. naidobriq - Uhh che hubavo si go kazala Vanya..
28.03.2012 08:52
Няма те мамо , още боли.....
а аз все ти говоря, чуваш нали,
Зная, че чуваш и аз затова ....
все ти разказвам за мойте неща.....,
Svetyl proleten den ti jelaya
цитирай
4. priqtel12 - Поздрави, Ваня!
28.03.2012 09:09
И прегръдка за утешение.
Тя знае колко ти липсва, обича те и бди над теб.
цитирай
5. sande - Здравей, Ваня!
28.03.2012 09:25
Поздрави за нежните ти, съкровени думи за майката, които споделям и съпреживявам.

Харесва ми искрения и дълбок стих.
цитирай
6. vahisht - Не може да остане
28.03.2012 10:28
несъпреживяващ човек, пред стих като този капещ от сърцето човешко......
Много сполучлив подбор на песен...
Нещо което Вашия стих ми припомни :
http://www.youtube.com/watch?v=1QVytV3wlTY
цитирай
7. ivankalilova - Трогващо послание, колко сме кр...
28.03.2012 10:45
sparotok написа:
Трогващо послание, колко сме крехки само...

Благодаря, Павка !
Боли липсата на майката,.......много:(
цитирай
8. ivankalilova - Навярно добрите писма пристигат. . ...
28.03.2012 10:46
mt46 написа:
Навярно добрите писма пристигат...
Светъл ден!

Да Маринче, навярно пристигат, но винаги остават без отговор!
Поздрави!
цитирай
9. ivankalilova - Няма те мамо, още боли. . . . . а аз все ...
28.03.2012 10:48
naidobriq написа:
Няма те мамо , още боли.....
а аз все ти говоря, чуваш нали,
Зная, че чуваш и аз затова ....
все ти разказвам за мойте неща.....,
Svetyl proleten den ti jelaya

Аничка, загубата на майка .......с нищо не се лекува.....
,,В живота сме тъй угнетени ,без твоята блага усмивка!
И стенат сърца уморени без теб, наша сладка почивка!''
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
10. ivankalilova - И прегръдка за утешение. Тя знае ...
28.03.2012 10:53
priqtel12 написа:
И прегръдка за утешение.
Тя знае колко ти липсва, обича те и бди над теб.

Благодаря, ИВ .Точно днес имам нужда от прегръдка, от утеха!
БЛАГОДАРЯ!
ПРЕГРЪДКА, ТОПЛА И ОТ МЕН!
цитирай
11. ivankalilova - Поздрави за нежните ти, съкровени ...
28.03.2012 10:59
sande написа:
Поздрави за нежните ти, съкровени думи за майката, които споделям и съпреживявам.

Харесва ми искрения и дълбок стих.

БЛАГОДАРЯ, САШЕ!
В скръб годините една след друга се нижат,
ала мислите неволно скитат , пазят спомени за дни честити,
а техният образ мил, грее като слънце и стопля душите ни !
Поклон пред светлата им памет!
цитирай
12. ivankalilova - несъпреживяващ човек, пред стих ...
28.03.2012 11:04
vahisht написа:
несъпреживяващ човек, пред стих като този капещ от сърцето човешко......
Много сполучлив подбор на песен...
Нещо което Вашия стих ми припомни :
http://www.youtube.com/watch?v=1QVytV3wlTY

Благодаря, за милите думи !
Това бе любимата песен на майка ми , пееше я с прекрасния си глас , а след това все ми разказваше , че никой не би могъл да замести майката..........
Нейното място ,винаги оставало празно........
Благодаря, за песента ......и тя хваща за гърлото......
цитирай
13. tota - Ваня, трогващо, силно, стяга гърлото...
28.03.2012 11:15
Майките, които ги няма! Нека споменът да е жив! А песента, песента звучи в тишината...
Прегръщам те, мила Ваня!

Аз разговарям мислено с моята майка. Всеки е оставил кътче за майката...
цитирай
14. avangardi - Не мога да преглътна сълзите си...
28.03.2012 12:10
Ваня, и аз чакам да чуя гласа на мама, но уви.
Дано те ни чуват...
Много мило и трогателно стихотворение. Оставя ме без дъх.
Прегръщам те, мила Ваня!
цитирай
15. mileidi46 - Разплака ме мила и разрови огъня в ...
28.03.2012 12:54
Разплака ме мила и разрови огъня в душата ми:((
С болка те прегръщам..
Мир на душите на всички заминали майчици..
цитирай
16. stela50 - Нежно и трогателно писмо , мила Ваня ...
28.03.2012 13:35
На един дъх с обич написано , на един дъх
през сълзи прочетено ... докосващо , преживяно ...
Вече 30 години мислите ми пишат всеки ден ...
И зная , че е до мен , и твоята майчица е с теб ,
бди над дните ти и те закриля ...
Прегръщам те топло , приятелко !
цитирай
17. dushka - !
28.03.2012 13:40
Трудно се преживява такава загуба, но трябва да има някакъв баланс. Прегръдки!:)
цитирай
18. ivankalilova - Майките, които ги няма! Нека спо...
28.03.2012 14:03
tota написа:
Майките, които ги няма! Нека споменът да е жив! А песента, песента звучи в тишината...
Прегръщам те, мила Ваня!

Аз разговарям мислено с моята майка. Всеки е оставил кътче за майката...

Благодаря, мила Ати !Нашите майки........ Моля Бог да бди над тях,
за да бъдат поне там добре, майките ни златни.....
Мир на праха им !
цитирай
19. ivankalilova - Ваня, и аз чакам да чуя гласа на мама, ...
28.03.2012 14:07
avangardi написа:
Ваня, и аз чакам да чуя гласа на мама, но уви.
Дано те ни чуват...
Много мило и трогателно стихотворение. Оставя ме без дъх.
Прегръщам те, мила Ваня!

Здравей, Илка , те ни чуват.......там някъде и като ярки звезди огряват пътя ни ....
Благодаря, мила за топлите прегръдки !
И АЗ ТЕ ПРЕГРЪЩАМ ТОПЛО И СЪРДЕЧНО !:)))
цитирай
20. ivankalilova - Разплака ме мила и разрови огъня в ...
28.03.2012 14:11
mileidi46 написа:
Разплака ме мила и разрови огъня в душата ми:((
С болка те прегръщам..
Мир на душите на всички заминали майчици..

Прости ми мила, за сълзите.......но нека с обич си спомним подробности —
как над нас в болести сс бдяли, с колко вяра и с каква тъга
Богу сс молитвички шептяли.
Мир на душите им !
цитирай
21. kosara2008 - ......
28.03.2012 14:12
мълчешком те прегръщам...
цитирай
22. ivankalilova - На един дъх с обич написано, на един ...
28.03.2012 14:18
stela50 написа:
На един дъх с обич написано , на един дъх
през сълзи прочетено ... докосващо , преживяно ...
Вече 30 години мислите ми пишат всеки ден ...
И зная , че е до мен , и твоята майчица е с теб ,
бди над дните ти и те закриля ...
Прегръщам те топло , приятелко !

Благодаря, приятелко мила !Сега, когато в сърцата си чуваме тихи вопли .........
все повече осъзнаваме че за нас са били въздух, слънце, сянка благодатна,
а когато вече са далеч от нас .......е толкова тежко .....и въпреки всичко ......
те винаги са с нас !
Прегръщам те с много обич!
цитирай
23. ivankalilova - Трудно се преживява такава загуба, ...
28.03.2012 14:22
dushka написа:
Трудно се преживява такава загуба, но трябва да има някакъв баланс. Прегръдки!:)

Благодаря, ДУШИЧКА!
Единствен вярата крепка , че там са....по-добре
е светла заря във скръбта ми! Ликът и в сълзите ми трепка.
Ний плачем, с надежда огряни!
Хубава вечер!
цитирай
24. ivankalilova - мълчешком те прегръщам. . . Благ...
28.03.2012 14:23
kosara2008 написа:
мълчешком те прегръщам...

Благодаря, мила!
Топла прегръдка и от мен!
цитирай
25. daan - :)
28.03.2012 14:52
mnogu nezni mila prijatelke
so mnogu emocii
pozdravi
imaj ubav den:))
цитирай
26. troia - Здравей Ваня,
28.03.2012 14:52
много е тъжно. Едва го прочетох. Съжалявам. Поздрави!
цитирай
27. gocho52 - Разбирам те...
28.03.2012 15:06
Майка ми много обичаше да слуша Мита Стойчева.
цитирай
28. pisatelkata - Чакам те, мамо, тук при мен поседни. ...
28.03.2012 16:11
Чакам те, мамо, тук при мен поседни.
Отговор няма.Ситен дъжд ромоли.
Вратата заключена, не помръдва дори,
лехата с цветята, ме поглежда ....мълчи...
И тази пролет е грозна, неокопана, тъжи
Няма те мамо , още боли.....
а аз все ти говоря, чуваш нали,
Зная, че чуваш и аз затова ....
все ти разказвам за мойте неща.....,
бдиш над мен , мамо, пазиш ме , знам
в сърцето ми нося те, твоето място
е специално там .

Прекрасен, силен стих! Тежко е Ваня, а мъката голяма.
Поздрави!
цитирай
29. ivankalilova - mnogu nezni mila prijatelke so ...
28.03.2012 16:35
daan написа:
mnogu nezni mila prijatelke
so mnogu emocii
pozdravi
imaj ubav den:))

Благодаря, Даан! За мен е удоволствие ,че си тук !
Хубава вечер!:)))
цитирай
30. ivankalilova - много е тъжно. Едва го прочетох. ...
28.03.2012 16:41
troia написа:
много е тъжно. Едва го прочетох. Съжалявам. Поздрави!

Благодаря, мила!Тъжно е .......особено сега, когато е някъде....там далеч
и повява хлад от всеки поглед към дома......Липсата боли .
Как ми е потребен пламът чист на нейната любов!
Поздрави!
цитирай
31. ivankalilova - Майка ми много обичаше да слуша Мита ...
28.03.2012 16:43
gocho52 написа:
Майка ми много обичаше да слуша Мита Стойчева.

Мита Стоичева , Борис Машалов......И ВСИЧКИ НАРОДНИ ПЕВЦИ ОТ ТАЗИ ГЕНЕРАЦИЯ.........Те бяха техните идоли ........
ПОЗДРАВИ И ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПРИЯТНА ВЕЧЕР!
цитирай
32. ivankalilova - Чакам те, мамо, тук при мен поседни. ...
28.03.2012 16:48
pisatelkata написа:
Чакам те, мамо, тук при мен поседни.
Отговор няма.Ситен дъжд ромоли.
Вратата заключена, не помръдва дори,
лехата с цветята, ме поглежда ....мълчи...
И тази пролет е грозна, неокопана, тъжи
Няма те мамо , още боли.....
а аз все ти говоря, чуваш нали,
Зная, че чуваш и аз затова ....
все ти разказвам за мойте неща.....,
бдиш над мен , мамо, пазиш ме , знам
в сърцето ми нося те, твоето място
е специално там .

Прекрасен, силен стих! Тежко е Ваня, а мъката голяма.
Поздрави!

БЛАГОДАРЯ, МИЛИЧКА, НАИСТИНА Е ТАКА!
Докато са живи , все бързаме, борим се с ежедневните проблеми , незабелязано времето минава .
Не оценяваме добрините им, не виждаме нищо чудно в тях, а после е твърде късно за много неща........
Сърдечни поздрави!:)))

цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - Непрежалима е загубата на майката, скъпа Ваня!
28.03.2012 18:14
И аз загубих пред три години моята майка - млада си отиде - Бог да я прости - само на 69 години ...

Майчицата е една и непрежалима.

Затрогващ постинг, Ванче. Благодаря ти! За искрените думи, за споделената болка... Прегръщам те!

... Вечна и светла памет на нашите майки ...
цитирай
34. ivankalilova - И аз загубих пред три години моята ...
28.03.2012 18:56
malchaniaotnadejda7 написа:
И аз загубих пред три години моята майка - млада си отиде - Бог да я прости - само на 69 години ...

Майчицата е една и непрежалима.

Затрогващ постинг, Ванче. Благодаря ти! За искрените думи, за споделената болка... Прегръщам те!

... Вечна и светла памет на нашите майки ...

Благодаря, миличка ,тежко е без тях.
Липсва ни майчиното крило и сърцето майчино всякога готово
да ни топли с благото си слово, както туй е някога било!Липсва ни ........
Вечна и светла памет на нашите майки........
Прегръдки, с обич!
цитирай
35. mrazekoff - Когато човек загуби своите родители
29.03.2012 07:04
душата му става много чувствителна...
Живея вече седма година с тази изострена чувствителност...
И най-малките неща около мен предизвикват спомени мили и далечни... Мислено говоря с тях и се питам дали виждат и чуват от отвъдното това, което ние преживяваме?
Въпроси, въпроси, въпроси...
Прекрасно стихотворение - спомен си написала!
Наскоро по същия повод ми попадна и такова стихче - откровение от нашата колежка Танелия...
http://tanelia.blog.bg/drugi/2012/03/27/na-maika-mi.929136

Тези силни думи изречени в самотата само засилват нашето страдание, тези думи изречени в тишината карат сълзите да облеят нашите лица и тъгата да изпише своята картина върху нашия лик...
Бог да прости майка ти!
На теб ти пожелавам красиви пролетни дни!
цитирай
36. pevetsa - Топло си те прегръщам Ванче, и знай, ...
29.03.2012 07:26
Топло си те прегръщам Ванче, и знай, не си САМА!
цитирай
37. ivankalilova - душата му става много чувствите...
29.03.2012 12:55
mrazekoff написа:
душата му става много чувствителна...
Живея вече седма година с тази изострена чувствителност...
И най-малките неща около мен предизвикват спомени мили и далечни... Мислено говоря с тях и се питам дали виждат и чуват от отвъдното това, което ние преживяваме?
Въпроси, въпроси, въпроси...
Прекрасно стихотворение - спомен си написала!
Наскоро по същия повод ми попадна и такова стихче - откровение от нашата колежка Танелия...
http://tanelia.blog.bg/drugi/2012/03/27/na-maika-mi.929136

Тези силни думи изречени в самотата само засилват нашето страдание, тези думи изречени в тишината карат сълзите да облеят нашите лица и тъгата да изпише своята картина върху нашия лик...
Бог да прости майка ти!
На теб ти пожелавам красиви пролетни дни!

Благодаря,Стефчо, за топлите думи !
Явно тази изострена чувствителност...ще ни съпътства до края на дните ни ,придружена от много тъга и малко ....вина......за пропуснати мигове.......и безброй въпроси, останали без отговори....
Стихът на Танелия.......прекрасен е , толкова истински, искрен, бликащ дълбоко от душата.......
Бог да прости нашите майки.
Красиви пролетни дни и на теб!:)))
цитирай
38. ivankalilova - Топло си те прегръщам Ванче, и знай, ...
29.03.2012 12:56
pevetsa написа:
Топло си те прегръщам Ванче, и знай, не си САМА!

Благодаря, Алекс!
Прегръдки и от мен, приятелю!:)))
цитирай
39. mariniki - много мило, много топло и трогателно...
29.03.2012 18:21
разплака ме...

и дъжд...чист,
кротко милващ, отмиващ болката жива,
сълзите...топли и тихи, поток от нежност
небесна за мене...от очите ти,
мамо...

цитирай
40. ivankalilova - разплака ме. . . и дъжд. . . чист, к...
29.03.2012 18:57
mariniki написа:
разплака ме...

и дъжд...чист,
кротко милващ, отмиващ болката жива,
сълзите...топли и тихи, поток от нежност
небесна за мене...от очите ти,
мамо...


Здравей, Маги!Благодаря за поетичния коментар, докосващ......балсам за сърцето и душата!
Хубава вечер!:)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3104276
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930